Gyakran Ismételt Kérdések
1. Van minimális rendelési összeg?
- Nincs. Bármilyen összegben leadhatod a rendelésedet.
2. Mikor kapom meg a csomagom?
- A házhozszállítás időpontja a készleten lévő termék esetében a megrendelést követő 2-3 munkanap, csomagpontok esetén ez 1-2 munkanappal kitolódhat. Banki átutalás esetén a pénzügyi művelet teljesítését követő 1 munkanapon belül postázzuk a csomagodat.
3. Mit tegyek ha sérült a csomag?
- Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt, illetve a csomagautomatánál szíveskedjél megvizsgálni, és az esetlegesen a termékeken észlelt sérülés (hiány) esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
4. Hogyan működik az elállási jog?
- Méteráru esetében sajnos az elállási jog nem gyakorolható, mert a Vásárló kérésének megfeleően a Vásárló személyére szabott Árunak minősül. Lásd ÁSZF: "Tájékoztatjuk a Vásárlót, hogy a Vásárló kérése alapján meghatározott méretre vágott Áru esetében az elállási jog nem gyakorolható, mivel ez esetben az Áru a Vásárló kérésének megfelelően a Vásárló személyére szabott Árunak minősül."
- Ellenben, ha meggondolod Magad és mégsem tetszik a kiválasztott termék, 14 napon belül küld el e-mailben részünkre az elállási nyilatkozatot, amit minden esetben egyedileg bírálunk felül. Amennyiben az elállást elfogattuk - ami általában egész méterek esetében lenni szokott -, ezt írásban jelezzük feléd.
- Ezt követően a terméket postázhatod részünkre, majd amint megkapjuk a Árut eredeti állapotában, vágatlanul és avatatlanul, úgy a termék vételárát visszaküldjük a bankszámládra. Az Áru visszaküldésének díja téged terhel.
- Elállási nyilatkozat link
5. Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam?
-
A hibát az áru átvételét követő 3 napon belül jelentsd nekünk a info@textilkucko.hu email címen! Majd küldd vissza a hibás terméket a következő címre: RB BT, 2071 Páty, Rákóczi út 11.
Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget.
Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthetsz arról, hogy fenntartod-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhatsz:
- megvárod, amíg a termék megérkezik;
- egy másik termékre cseréled; vagy
- elállsz a vásárlástól. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetők, nem pótolhatók.