Weboldalunk cookie-kat (sütiket) használ a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. Kérjük, engedélyezze a  cookie-k használatát.  További információ

Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GY.I.K.

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Van minimális rendelési összeg? 

  • Nincs. Bármilyen összegben leadhatod a rendelésedet.

2. Hogyan tudok nem egész métert rendelni?

  • A megrendeléshez egyenlőre még csak egész számot lehet beírni, de lehetőség van - 1 m vásárlás felett - nem egész méter rendelésére is. Amennyiben például 1,5 m anyagot szeretnél, kérlek tegyél 2 m-t a kosárba és a megjegyzésbe jelezd nekünk, hogy pontosan mennyit szeretnél rendelni.

3. Mennyibe kerül a szállítás?

  • Belföldi szállítási díjaink: 
      Házhoz szállítás Postán maradó PostaPont, Csomagautomata
    0-5 kg 1 500 Ft 1 200 Ft 1 200 Ft
    5-10 kg 1 700 Ft 1 400 Ft 1 400 Ft
    10-20 kg 2 100 Ft 1 700 Ft 1 700 Ft
    20-30 kg 2 800 Ft 2 100 Ft -
    30-40 kg 4 100 Ft - -
    25.000 Ft felett ingyenes ingyenes ingyenes

4. Mikor kapom meg a csomagom?

  • A házhozszállítás időpontja a készleten lévő termék esetében a megrendelést követő 2-5 munkanap, csomagpontok esetén ez 1-2 munkanappal kitolódhat. Banki átutalás esetén a pénzügyi művelet teljesítését követő 1-2 munkanapon belül postázzuk a csomagodat.

5. Mit tegyek ha sérült a csomag?

  • Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt, illetve a csomagautomatánál szíveskedjél megvizsgálni, és az esetlegesen a termékeken észlelt sérülés (hiány) esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

6. Hogyan működik a pénzvisszafizetési garancia?

  • Ha meggondolod Magad, mégsem tetszik a kiválasztott termék, 30 napon belül bármilyen terméket visszaküldhetsz, nem kérdezünk semmit, csak visszautaljuk a vételárat. Mielőtt ajánlva postára adnád a csomagot, írj nekünk egy e-mailt, amiben feltünteted a rendelési azonosítódat, a nevedet és a bankszámlaszámodat. A visszaküldés díja téged terhel.

7. Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam?

  • A hibát az áru átvételét követő 3 napon belül jelentsd nekünk a textileshobbykucko@mail.com-on! Majd küldd vissza a hibás terméket a következő címre: RB BT, 2071 Páty, Határ u. 4.

    Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását mi intézzük, és mi állunk az azzal kapcsolatos minden költséget. 

    Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy dönthetsz arról, hogy fenntartod-e a megrendelést. Ha igen, az alábbi opciók közül választhatsz:

    • megvárod, amíg a termék megérkezik;
    • egy másik termékre cseréled; vagy
    • elállsz a vásárlástól.  Vannak termékek, melyek nem utórendelhetők, nem pótolhatók.